joi, 4 iunie 2020

Regretele mele. Nu stiu, ceva pe acolo

Dupa 5 ani de absenta am revenit intr-o minunata seara pentru a-mi repara greselile din trecut. Nu am cum sa fac asta, decat daca sterg majoritatea postarilor. Dar o sa le las, ca sa pot sa imi aduc aminte peste inca 5 ani ce fraier am fost mereu.

Postarea asta a fost facuta pentru ca am patit de prea multe ori (cel putin o data, ceea ce e deja prea mult) sa mi se descopere blogul de cineva si sa ma simt rusinat de ce am scris in trecut.

Avand aceste lucruri in minte, draga cititor, te rog sa nu iei in considerare ce am scris in postarile mai vechi (mai ales in alea frustrate de prin 2015).

P.S daca tot vrei sa citesti ceva, recomand anul 2013, un an decent in ceea ce priveste vinul spumant al vorbelor mele puse in scris. Ce vorbe dulci am...sau demidulci. Ha...ha...

Abia astept sa citesc si postarea asta peste 5 ani.
Pup pa, saru' mana.

Cu respect,
Alin Popa
ș-atât

Un comentariu: